صحافة نت مصر : حسن الرداد بعد شائعة وفاة دلال عبدالعزيز: احنا معاها ٢٤ ساعة

حسن الرداد بعد شائعة وفاة دلال عبدالعزيز: احنا معاها ٢٤ ساعة

من صحافة نت مصر تفاصيل المقالة التالية حسن الرداد بعد شائعة وفاة دلال عبدالعزيز: احنا معاها ٢٤ ساعة والان إلى تفاصيل الخبر

عبر الفنان حسن الرداد عن استياءه لما نشرته بعض المواقع الإخبارية وصفحات التواصل الاجتماعي حول وفاة  الفنانة دلال عبدالعزيز، وكتب الرداد رسالة على صفحته الرسمية بموقع التواصل الاجتماعي فيسبوك قال خلالها:"

بالنسبة للمواقع الصفراء الرخيصة اللى كتبت أخبار غير صحيحة عن حماتى دلال عبد العزيز، يا ريت تحترموا نفسكم شوية، اللى بينزل اخبار  غير صحيحة تخص حياة انسان عشان يعمل ترند على موقع يبقى واحد مش محترم ولا يحترم المهنة بتاعته اللي الف باء فيها وجوب تحرى الدقة".

واضاف:"احنا بقالنا شهور فى المستشفى وكلنا متواجدين مع حماتى وقاعدين قدامها ٢٤ ساعة رامى وإيمى ودنيا وانا وفجاة يجيلنا سيل مكالمات ورسائل من كل اهلنا وحبايبنا بيطمنوا.

حقيقي عايز اسال اللى كتب الخبر لو حد فينا كان بعيد وسمع الخبر ده حضرتك متخيل كان ممكن يحس بإيه او ممكن يحصل له ايه على ما يتاكد ان الخبر مش مظبوط؟، مش هقولك يا ريت يحصل فيك نفس الموقف عشان تعرف المصيبة اللى انت عملتها بس حقول لك حسبى الله ونعم الوكيل".

كانت هذه تفاصيل موضوع او خبر حسن الرداد بعد شائعة وفاة دلال عبدالعزيز: احنا معاها ٢٤ ساعة الذي نشر بتاريخ : السبت 2021/07/24 الساعة 04:12 ص .. نرجوا بأن نكون قد وفقنا بإعطائك التفاصيل والمعلومات الكامله .

كما تَجْدَرُ الأشاراة بأن الموضوع الأصلي قد تم نشرة ومتواجد على البوابة نيوز - البوابة ستار وقد قام فريق التحرير في صحافة نت مصر بالتاكد منه وربما تم التعديل علية وربما قد يكون تم نقله بالكامل اوالاقتباس منه ويمكنك قراءة ومتابعة مستجدادت هذا الخبر او الموضوع من مصدره الاساسي.

أخبار أخرى

الاكثر مشاهدة
( صحافة نت مصر ) محرك بحث إخباري لا يتحمل أي مسؤولية قانونية عن المواد المنشورة فيه لانها لا تعبر عن رأي الموقع..